
Szanowni Klienci.
Je�eli posiadaj� Pa�stwo dodatkowe pytania, sugestie lub w�tpliwo�ci, prosimy o kontakt telefoniczny, e-mailowy lub listowny pod nasze dane widoczne poni�ej:
GG: 24494344
E-mail: biuro@bonomix.pl
-
nasze telefony czynne s� ca�odobowo:
-
tel.506-466-786
-
sms: 506-466-786
-
e-mail:

biuro@bonomix.pl
Dostawa
Zamówione artyku�y wy�lemy do Ciebie Poczt� Polsk� w mo�liwie najszybszym terminie, zazwyczaj 3-5 dni. W przypadku oczekiwania na towar od zagranicznych kontrahentów, dostawa mo�e przed�u�y� si� do 14 dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia. Najcz�ciej przesy�ki nadawane s� o wiele szybciej - w ci�gu 1-3 dni roboczych. Poniewa� mamy do czynienia z produktami sprowadzanymi z zagranicy - realizacja zamówienia mo�e sie przed�u�y� je�eli w zamówieniu znajduj� si� produkty, które musimy sprowadzi� od zachodnich kontrahentów. Jednak 95 procent zamówie� realizowanych jest w ci�gu 1-3 dni od momentu z�o�enia zamówienia.
P�atno��
Mo�liwe s� nast�puj�ce formy p�atno�ci:
1. Za pobraniem (zap�acisz listonoszowi lub kurierowi przy odbiorze przesy�ki).
2. Przedp�ata na konto bankowe (na podany numer konta nale�y wp�aci� warto�� zamówienia + koszt przesy�ki). Po odnotowaniu wp�aty na koncie, nadamy przesy�k� pod wskazany adres.
3. P�atno�� on-line kart� kredytow� lub przelewem z banku internetowego. W tym przypadku pieni�dze na naszym koncie pojawiaj� si� natychmiast po dokonaniu wp�aty, wi�c zamówienie od razu oczekuje na realizacj�.
Koszty przesy�ki
Koszty przesy�ki pokrywa zamawiaj�cy. Koszty te zala�ne s� od wagi towaru oraz od gabarytu paczki .
Zwrot towaru i reklamacje
Wszystkie stwierdzone przy odbiorze niezgodno�ci asortymentowe i/lub braki ilo�ciowe albo uszkodzenia mechaniczne Klient jest zobowi�zany zg�osi� Bonomix w formie e-maill w ci�gu 24 godzin od momentu otrzymania paczki, do��czaj�c do zg�oszenia protokó� reklamacyjny.
-
W przypadku ewentualnych reklamacji nale�y skontaktowa� si� z biurem bonomix.pl. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu
wys�anie produktu wraz z opisem przyczyny reklamacji, dowodem zakupu, kart� gwarancyjn� i instrukcj� obs�ugi..
-
Warunkiem przyj�cia reklamacji z uszkodzeniami mechanicznymi powsta�ymi podczas transportu jest spisany wraz z dostarczycielem protokó� reklamacyjny.
-
Wszelkie zwroty i przesy�ki wysy�ane na koszt bonomix.pl nie s� przyjmowane, chyba �e nast�pi�y wcze�niej inne ustalenia.
4. Sklep Bonomix. realizuje wysy�k� tylko i wy��cznie na terenie pa�stwa Polskiego na koszt konsumenta.
5. W obu przypadkach sprzeda�y: detalicznej, konsument zobowi�zany jest poda� rodzaj odbioru i transportu jakim chce otrzyma� produkty w celu ustalenia kosztów przesy�ki. Je�li tego nie dokona, zespó� sklepu b�dzie oczekiwa� do 14 dni na dokonanie przelewu na konto bankowe, po czym przy nie udanej próbie skontaktowania si� lub braku odpowiedzi nast�puje odwo�anie zawarcia umowy transakcyjnej i nie b�dzie ona realizowana.
6. Zamówione przez konsumenta przedmioty, sklep Bonomix, wysy�a paczkami o wadze do 25kg za pomoc� Poczty Polskiej.
7. Do ka�dego zamówienia konsument ma prawo otrzyma� paragon na �yczenie wtedy konsument zobowi�zany jest poda� numer identyfikacji podatkowej (NIP) oraz dane firmy lub osoby na któr� ma zosta� wypisana. W przypadku braku wy�ej wymienionych danych sklep bonomix nie odpowiada za nieprawid�ow� form� dowodu zakupu.
Warunki odst�pienia od umowy
Zgodnie z Ustaw� z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient ma prawo odst�pi� od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odst�pienia od umowy wygasa po up�ywie 14 dni od dnia obj�cia towarów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazan� przez niego osob� trzeci� inn� ni� przewo�nik. Je�eli umowa sprzeda�y obejmuje wiele towarów, które s� dostarczane osobno, partiami lub w cz�ciach - od obj�cia w posiadanie ostatniej rzeczy (towaru), partii lub cz�ci.
Aby skorzysta� z prawa odst�pienia od umowy Klient musi poinformowa� nas PH BONOMIX 95-060 BRZEZINY SKRYTKA POCZTOWA NR.3, adres mailowy: biuro@bonomix.pl, telefon 506-466-786, o swojej decyzji o odst�pieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego o�wiadczenia (na przyk�ad pismo wys�ane poczt�, faksem lub poczt� elektroniczn�).
Konsument mo�e skorzysta� z wzoru formularza odst�pienia od umowy stanowi�cego za��cznik nr 1 do niniejszego regulaminu. Jednak nie jest to obowi�zkowe. Nie ogranicza to uprawnienia Konsumenta do z�o�enia jakiegokolwiek innego jednoznacznego o�wiadczenia, w którym informuje o swojej decyzji o odst�pieniu od umowy.
O�wiadczenie mo�na z�o�y� wysy�aj�c je w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro@bonomix.pl, lub drog� pocztow� na adres do korespondencji:PH BONOMIX 95-060 BRZEZINY SKRYTKA POCZTOWA NR.3 . Je�eli Konsument skorzysta z tej mo�liwo�ci, sklep prze�le niezw�ocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odst�pieniu od umowy na trwa�ym no�niku (na przyk�ad poczt� elektroniczn�).
1. Aby zachowa� termin do odst�pienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wys�a� informacj� dotycz�c� wykonania przys�uguj�cego mu prawa odst�pienia od umowy przed up�ywem terminu do odst�pienia od umowy.
W przypadku odst�pienia od niniejszej umowy Konsumentowi zwracane s� wszystkie otrzymane od Konsumenta p�atno�ci, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyj�tkiem dodatkowych kosztów wynikaj�cych z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego ni� najta�szy zwyk�y sposób dostarczenia oferowany przez sklep), niezw�ocznie, a w ka�dym przypadku nie pó�niej ni� 14 dni od dnia, w którym zostali�my poinformowani o Klienta decyzji o wykonaniu prawa odst�pienia od niniejszej umowy.
2. Zwrotu p�atno�ci dokonamy przy u�yciu takich samych sposobów p�atno�ci, jakie zosta�y przez Klienta u�yte w pierwotnej transakcji, chyba �e wyra�nie Klient zgodzi� si� na inne rozwi�zanie, w ka�dym przypadku Klient nie ponosi �adnych op�at w zwi�zku z tym zwrotem p�atno�ci. Mo�emy wstrzyma� si� ze zwrotem p�atno�ci do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odes�ania, w zale�no�ci od tego, które zdarzenie nast�pi wcze�niej.
Konsument ponosi bezpo�rednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu.
Konsument ponosi odpowiedzialno�� za zmniejszenie warto�ci zwracanych rzeczy b�d�ce wynikiem korzystania z nich w sposób inny ni� by�o to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Konsument ma obowi�zek zwróci� rzecz Sprzedaj�cemu lub przekaza� j� osobie upowa�nionej przez Sprzedaj�cego do odbioru niezw�ocznie, jednak nie pó�niej ni� 14 dni od dnia, w którym odst�pi� od umowy. Zwracane rzeczy nale�y odes�a� na adres: PH BONOMIX 95-060 BRZEZINY SKRYTKA POCZTOWA NR.3.
3.Prawo do odst�pienia od umowy nie przys�uguje Konsumentowi w odniesieniu do umowy,w której przedmiotem �wiadczenia jest rzecz dostarczana w zapiecz�towanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie mo�na zwróci� ze wzgl�du na ochron� zdrowia lub ze wzgl�dów higienicznych, je�eli opakowanie zosta�o otwarte po dostarczeniu.
Prawo do odst�pienia od umowy nie przys�uguje Konsumentowi w odniesieniu do umowy,w której przedmiotem �wiadczenia s� rzeczy, które po dostarczeniu, ze wzgl�du na swój charakter, zostaj� nieroz��cznie po��czone z innymi rzeczami.
Koszty przesy�ek w przypadku wymiany towaru wynikaj�cej z b��dnej realizacji zamówienia przez Sklep pokrywa Sklep (z wyj�tkiem dodatkowych kosztów wynikaj�cych z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego ni� najta�szy zwyk�y sposób dostarczenia oferowany przez sklep).
4. Sklep Bonomix. realizuje wysy�k� tylko i wy��cznie na terenie pa�stwa Polskiego na koszt konsumenta.
5. W obu przypadkach sprzeda�y: detalicznej, konsument zobowi�zany jest poda� rodzaj odbioru i transportu jakim chce otrzyma� produkty w celu ustalenia kosztów przesy�ki. Je�li tego nie dokona, zespó� sklepu b�dzie oczekiwa� do 14 dni na dokonanie przelewu na konto bankowe, po czym przy nie udanej próbie skontaktowania si� lub braku odpowiedzi nast�puje odwo�anie zawarcia umowy transakcyjnej i nie b�dzie ona realizowana.
6. Zamówione przez konsumenta przedmioty, sklep Bonomix, wysy�a paczkami o wadze do 25kg za pomoc� Poczty Polskiej.
7. Do ka�dego zamówienia konsument ma prawo otrzyma� paragon na �yczenie wtedy konsument zobowi�zany jest poda� numer identyfikacji podatkowej (NIP) oraz dane firmy lub osoby na któr� ma zosta� wypisana. W przypadku braku wy�ej wymienionych danych sklep bonomix nie odpowiada za nieprawid�ow� form� dowodu zakupu.
8. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyj�ty tylko i wy��cznie wtedy, gdy b�dzie odes�any w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletn� jego zawarto�ci�, a sam produkt oraz akcesoria b�d� nieuszkodzone, oraz nie b�d� nosi�y jakichkolwiek �ladów u�ywania.
9. Gwarancja, oraz prawo odst�pienia od umowy nie obowi�zuj�, gdy produkt dotkni�ty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewn�trznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesy�ki z poczty lub od kuriera nale�y sprawdzi�, czy opakowanie nie uleg�o uszkodzeniu w transporcie. W szczególno�ci nale�y zwróci� uwag� na stan ta�m lub plomb naklejonych na przesy�k�. W przypadku, gdy opakowanie przesy�ki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (ta�my) s� zerwane nale�y nie przyjmowa� przesy�ki i w obecno�ci kuriera sporz�dzi� protokó� szkody oraz skontaktowa� si� jak najszybciej ze sprzedawc� w celu wyja�nienia sprawy. Sprawdzenie przesy�ki przy odbiorze jest niezb�dnym warunkiem uwzgl�dnienia ewentualnych roszcze� Klienta z tytu�u uszkodzenia czy okradzenia przesy�ki w transporcie.
10. Ka�da ze stron, podczas procesu reklamacyjnego, odpowiada za pokrycie kosztów transportu reklamowanych przedmiotów do wspó�-kontrahenta we w�asnym zakresie. W przypadku wymiany towaru b��dnie wybranego przez konsumenta koszty transportu pokrywa zg�oszeniodawca.
11. Sklep bonomix. nie odpowiada za niewywi�zanie si� z umowy firmy kurierskiej po�rednicz�cej w sprzeda�y internetowej. Konsument ma prawo do zastrze�enia dnia i godziny dor�czenia przesy�ki, za dodatkowa op�at�, ustalan� indywidualnie, któr� musi zg�osi� bezpo�rednio po z�o�eniu oferty kupna. W przeciwnym wypadku Sklep bonomix. nie odpowiada za nieprawid�owe zlecenie zg�oszone firmie kurierskiej.
12. Informacje znajduj�ce si� na aukcjach internetowych sklepu bonomix. nie stanowi� oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient sk�adaj�c zamówienie za pomoc� mechanizmów dost�pnych na internetowych stronach serwisu allegro.pl, sk�ada ofert� kupna okre�lonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzeda�y nast�puje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na li�cie przewozowym przesy�ki.
13. Zespó� sklepu bonomix. dok�ada wszelkich stara�, aby opisy i dane techniczne umieszczonych na aukcjach produktów by�y zgodne z rzeczywisto�ci�. Nie ponosimy jednak odpowiedzialno�ci za b��dne podanie parametrów i w�a�ciwo�ci towaru, lub nag�� ich zmian� przez jego producenta. Niemniej, w ka�dym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na aukcjach internetowych sklepu w dniu z�o�enia przez konsumenta zamówienia nie pokrywa�yby si� z rzeczywisto�ci�, w ci�gu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odst�pienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odst�pieniu od umowy zawartej na odleg�o��.
14. Sklep bonomix. nie ponosi odpowiedzialno�ci za szkody spowodowane umy�lnym lub nieumy�lnym u�ytkowaniem swoich przedmiotów przez konsumentów.
15. Sklep bonomix. zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnej chwili bez podania przyczyny.
16. Regulamin okre�la zasady zakupów w sklepu bonomix. - Z�o�enie zamówienia jest równoznaczne ze zgod� na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzeda�y konsumenckiej, a wi�c stosuje si� wy��cznie do sprzeda�y osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwi�zanym z dzia�alno�ci� zawodow� lub gospodarcz�. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyj�ty tylko i wy��cznie wtedy, gdy b�dzie odes�any w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletn� jego zawarto�ci�, a sam produkt oraz akcesoria b�d� nieuszkodzone, oraz nie b�d� nosi�y jakichkolwiek �ladów u�ywania.
9. Gwarancja, oraz prawo odst�pienia od umowy nie obowi�zuj�, gdy produkt dotkni�ty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewn�trznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesy�ki z poczty lub od kuriera nale�y sprawdzi�, czy opakowanie nie uleg�o uszkodzeniu w transporcie. W szczególno�ci nale�y zwróci� uwag� na stan ta�m lub plomb naklejonych na przesy�k�. W przypadku, gdy opakowanie przesy�ki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (ta�my) s� zerwane nale�y nie przyjmowa� przesy�ki i w obecno�ci kuriera sporz�dzi� protokó� szkody oraz skontaktowa� si� jak najszybciej ze sprzedawc� w celu wyja�nienia sprawy. Sprawdzenie przesy�ki przy odbiorze jest niezb�dnym warunkiem uwzgl�dnienia ewentualnych roszcze� Klienta z tytu�u uszkodzenia czy okradzenia przesy�ki w transporcie.
10. Ka�da ze stron, podczas procesu reklamacyjnego, odpowiada za pokrycie kosztów transportu reklamowanych przedmiotów do wspó�-kontrahenta we w�asnym zakresie. W przypadku wymiany towaru b��dnie wybranego przez konsumenta koszty transportu pokrywa zg�oszeniodawca.
11. Sklep bonomix. nie odpowiada za niewywi�zanie si� z umowy firmy kurierskiej po�rednicz�cej w sprzeda�y internetowej. Konsument ma prawo do zastrze�enia dnia i godziny dor�czenia przesy�ki, za dodatkowa op�at�, ustalan� indywidualnie, któr� musi zg�osi� bezpo�rednio po z�o�eniu oferty kupna. W przeciwnym wypadku Sklep bonomix. nie odpowiada za nieprawid�owe zlecenie zg�oszone firmie kurierskiej.
12. Informacje znajduj�ce si� na aukcjach internetowych sklepu bonomix. nie stanowi� oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient sk�adaj�c zamówienie za pomoc� mechanizmów dost�pnych na internetowych stronach serwisu allegro.pl, sk�ada ofert� kupna okre�lonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzeda�y nast�puje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na li�cie przewozowym przesy�ki.
13. Zespó� sklepu bonomix. dok�ada wszelkich stara�, aby opisy i dane techniczne umieszczonych na aukcjach produktów by�y zgodne z rzeczywisto�ci�. Nie ponosimy jednak odpowiedzialno�ci za b��dne podanie parametrów i w�a�ciwo�ci towaru, lub nag�� ich zmian� przez jego producenta. Niemniej, w ka�dym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na aukcjach internetowych sklepu w dniu z�o�enia przez konsumenta zamówienia nie pokrywa�yby si� z rzeczywisto�ci�, w ci�gu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odst�pienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odst�pieniu od umowy zawartej na odleg�o��.
14. Sklep bonomix. nie ponosi odpowiedzialno�ci za szkody spowodowane umy�lnym lub nieumy�lnym u�ytkowaniem swoich przedmiotów przez konsumentów.
15. Sklep bonomix. zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnej chwili bez podania przyczyny.
16. Regulamin okre�la zasady zakupów w sklepu bonomix. - Z�o�enie zamówienia jest równoznaczne ze zgod� na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
�yczymy przyjemnych i udanych zakupów oraz mi�ego sp�dzania czasu na naszych stronach!
Zgodnie z przepisami ustawy - Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964r. Nr 16, poz. 93 ze zmianami)
oraz Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku w zakresie sprzeda�y konsumenckiej:
ZASADY OGÓLNE
1. Zg�oszeniu reklamacyjnemu podlegaj� wy��cznie produkty zakupione w P.H. BONOMIX.
2. Produkty u�ywane nie podlegaj� wymianie na nowe, tylko naprawie.
3. Produkty wadliwe fabrycznie w przedsprzeda�y, nowe, nie nosz�ce �adnych znamion u�ytkowania, w oryginalnych, nie
zniszczonych opakowaniach, podlegaj� wymianie na nowe, wolne od wad.
4. Do ka�dego zg�aszanego produktu musi by� do��czona kopia dowodu zakupu (dotyczy dowodu zakupu klienta
ko�cowego np.: paragon).
5. Do ka�dego zg�oszenia reklamacyjnego bezwzgl�dnie musi by� do��czony protokó� zg�oszenia reklamacji. Protokó�
dost�pny jest na stronie www.bonomix.pl . Reklamacje zg�oszone w innej formie nie b�d� rozpatrywane.
6. Nale�y upewni� si� �e produkty nie zosta�y uszkodzone mechanicznie z winy u�ytkownika.
7. Nale�y upewni� si�, �e w produkcie nie jest przepalone lub uszkodzone �ród�o �wiat�a, bateria, akumulator i inne
materia�y eksploatacyjne, które nie podlegaj� gwarancji.
8. Lampki choinkowe „zdj�te z drzewka”, z przepalonymi �arówkami nie podlegaj� gwarancji. Lampki z przepalonymi
�arówkami zwracane s� bez sprawdzania kompletu. Je�eli jednak macie Pa�stwo �yczenie, aby lampki zosta�y
naprawione (wymienione �arówki), us�ug� tak� wykonamy wystawiaj�c za ni� faktur� o warto�ci: 30% ceny katalogowej
lampek + koszt wymienionych �arówek oraz nowego lub zast�pczego opakowania (je�eli lampki maj� by� zapakowane
w opakowanie).
9. Reklamowane produkty musz� by� starannie zapakowane i zabezpieczone na czas transportu, przes�ane lub przekazane
w oryginalnych opakowaniach wraz ze wszystkimi peryferiami: przewody zasilaj�ce, �adowarki, etc..
10. W przypadku wysy�ki firm� kuriersk� lub Poczt� Polsk� koszty przesy�ki reklamowanego produktu (produktów) ponosi
nadawca.
11. Zgodnie z Ustaw� z dnia 27 lipca 2002 roku w zakresie sprzeda�y konsumenckiej P.H. BONOMIX,
jaki i inni sprzedaj�cy maj� 14 dni na ustosunkowanie si� do reklamowanych produktów, a nie do ich naprawy,
wymiany lub zwrotu do nabywcy.
Reklamacje rozpatrywane b�d� w mo�liwie jak najkrótszym czasie maj�c na uwadze przede wszystkim dobro naszych
klientów. P.H. BONOMIX zastrzega sobie jednak mo�liwo�� wyd�u�enia czasu reklamacji bez
podania przyczyny.
12. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji klient zostanie obci��ony kosztami transportu oraz kosztami operacyjnymi w
wysoko�ci 10% warto�ci reklamowanego towaru.
13. Reklamowane produkty uwzgl�dniaj�c zachowanie powy�szych zasad, zawsze s� naprawiane lub wymieniane na nowe.
W sytuacji kiedy produktu nie da si� naprawi�, a firma P.H. BONOMIX nie b�dzie w stanie wymieni� go na nowy zostanie
wystawiona faktura koryguj�ca.
14. Produkty uszkodzone podczas dostarczania do serwisu P.H. BONOMIX nie podlegaj� reklamacji.
15. Nieprzestrzeganie ww. zasad powoduje nieprzyj�cie reklamacji produktów i odes�anie ich na koszt nadawcy.!
|